Szukasz nowego komputera? Dobrze trafiłeś!
Specjalizujemy się w profesjonalnym projektowaniu i składaniu komputerów stacjonarnych. Każdy z naszych komputerów jest przygotowany pod specjalne wymagania klienta. Nigdy nie złożyliśmy dwóch takich samych komputerów, nie korzystamy z gotowych rozwiązań ani z list podzespołów.
Dlaczego komputer właśnie od nas?
0+
0dni
0%
0lat
Sprawdź nasze portfolio
Przez lata pracy udało nam się złożyć sporo ciekawych projektów. Jeśli nie jesteś pewien czy powierzyć nam złożenie swojego nowego komputera, przejrzysz niektóre z naszych dotychczasowych prac.
Mamy możliwość leasingu dla firm
Współpracujemy z firmą, która udziela leasingu na komputery dla firm. Po więcej informacji prosimy o kontakt, a udzielimy szczegółowych informacji.
- 1
Wypełnij formularz
Wypełnij dokładnie poniższy formularz, abyśmy mogli poznać Twoje wymagania.
- 2
Otrzymaj ofertę
Po wypełnieniu formularza po ok. 1-2 dniach otrzymasz wstępną propozycję komputera.
- 3
Dopasowanie oferty
Jeśli wstępna oferta nie będzie spełniać twoich wymagań - będziemy nad nią pracować aż spełni wszystkie twoje oczekiwania.
- 4
Potwierdź specyfikację
Jeśli specyfikacja spełnia wszystkie Twoje wymagania, potwierdź ofertę, a ja przejdę do realizajci.
- 5
Odbierz komputer
Po ok. 3 dniach roboczych Twój komputer jest złożony i przygotowany do odbioru lub wysyłki.
Najczęściej zadawane pytania
Czy wypełnienie formularza jest zobowiązujące?
Nie. Przesłanie formularza nie jest zobowiązujące w żadnym stopniu. Jest tylko informacją dla nas, że jesteście Państwo zainteresowani skorzystaniem z naszych usług i nie jest w żaden sposób wiążące do zakupu.
Czy wycena jest płatna?
Nie. Wycenę i propozycję komputera otrzymujecie Państwo za darmo, bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Ile wynosi gwarancja na komputer?
Na dokumencie sprzedaży będą widnieć rozpisane podzespoły komputerowe użyte do budowy komputera, dlatego każdy podzespół posiada gwarancję producenta i wynosi ona od 24 miesięcy – dokładana informacja na temat okresu gwarancyjnego będzie podana w ofercie.
Klient ma swobodny dostęp do komputera, dlatego na samo złożenie komputera jest udzielana 1 miesięczna gwarancja – jeśli coś przez pierwszy miesiąc posiadania komputera okaże się wadliwe sprzętowo zajmiemy się tym za darmo.
W skrajnych przypadkach na dokumencie będzie jedna pozycja i wtedy okres gwarancyjny zazwyczaj wynosi 24 miesiące.
Czy komputer posiada plomby gwarancyjne?
Nie, nie posiada. Kłóci się to z naszą ideologią budowy komputera, dzięki czemu klient ma swobodny dostęp do komputera chociażby, żeby mógł samodzielnie wyczyścić komputer lub zmodernizować w własnym zakresie.
Jak wygląda realizacja gwarancji?
Gwarancję można realizować na dwa sposoby.
- Wykonujecie diagnostykę komputera w własnym zakresie, w innym serwisie komputerowym lub u nas1. Zgłaszacie problem z danym podzespołem do nas, a my się zajmujemy resztą i przekazujemy informację klientowi co ma dalej zrobić i gdzie odesłać wadliwy podzespół.
- Wykonujecie diagnostykę komputera w własnym zakresie lub w innym serwisie komputerowym i z naszym dokumentem sprzedaży szukacie oficjalnego serwisu producenta, z którym się kontaktujecie w sprawie naprawy gwarancyjnej.
1– Diagnostyka jest bezpłatna, natomiast wszelkie wymiany i inne działania są płatne na podstawie oddzielnej wyceny.
Jakie są sposoby płatności?
Są dwa sposoby płatności.
- Płatność z góry na konto – na podstawie otrzymanej od nas faktury proforma opłacacie zamówienie w całości, a my przechodzimy do realizacji.
- Płatność zaliczkowa na konto – tylko w przypadku odbioru osobistego. Najpierw wpłacacie zaliczkę w wysokości ok. 50% na konto, a później przy odbiorze należy dopłacić brakującą kwotę w gotówce. Niestety nie posiadam terminala do kart.
- Możliwy jest leasing dla firm, przez firmę, z którą współpracujemy. Po więcej informacji prosimy się skontaktować z nami.
Czy mogę prosić o zwrot zaliczki jeśli rezygnuje z zakupu?
Tak, jeśli zostaną spełnione poniższe warunki:
- Można otrzymać zwrot zanim zamówimy części do komputera.
- W przypadku kiedy dostawca wyślę nam podzespoły, zwrot zaliczki jest możliwy zanim przystąpimy do budowy komputera, co za tym idzie wszystkie części muszą być fabrycznie nowe i zapakowane. Tylko w takiej postaci dostawca przyjmie je od nas z powrotem. Zaliczka zostanie zwrócona o pomniejszone koszty związane z zwrotem podzespołów do dostawcy. W związku z tym prosimy o przemyślane zakupy.
Czy mogę mogę odebrać komputer osobiście?
Tak. W celu umówienia odbioru osobistego, należy się najpierw z nami skontaktować i umówić na odbiór.
Odbiór jest możliwy pod adresem ul. Karabeli 1/40, 01-313 Warszawa w godzinach pracy.
Czy wysyłacie komputer kurierem?
Tak. Jeśli wysyłka była opłacona to wysyłamy komputer pod wskazany adres.
Komputer jest zabezpieczony do wysyłki (wypełniacze w środku) oraz sama paczka zawsze jest ubezpieczona na pełną wartość komputera.
Korzystamy z usług DHL.
Czy mogę odstąpić od umowy po odebraniu komputera?
Nie. Wszystkie nasze komputery nie są prefabrykowane, zbudowane specjalnie pod Państwa wymagania, przez co nie ma możliwości skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy – zgodnie z art. 38 o prawach konsumenta pkt. 1 oraz pkt. 3.
Czy udzielacie wsparcia technicznego posprzedażowego?
Tak. Przez pierwszy miesiąc obowiązuje gwarancja na złożenie komputera, także jeśli coś sprzętowego się popsuje to zajmiemy się tym bez pobierania dodatkowych opłat.
Dodatkowo jeśli klient się do nas zgłosi to zawsze staramy się doradzać i pomagać na tyle, na ile jesteśmy w stanie pomóc w mniej wymagających tematach za darmo.